Oferta online

Podczas sprzedaży samochodu, przekaż nabywcy dokumenty ubezpieczenia OC wraz z innymi. Zgodnie z Ustawą o ubezpieczeniach obowiązkowych, spoczywa na Tobie obowiązek poinformowania nas o sprzedaży, z podaniem danych nowego właściciela pojazdu.

Dla umów OC zawartych przed 11 lutego 2011 roku:
Nabywca samochodu ma 30 dni na wypowiedzenie umowy ubezpieczenia OC. Za niewykorzystany okres ubezpieczenia OC zwrócimy Tobie składkę. Informację o zbyciu pojazdu powinieneś przekazać nam nie później niż na 30 dni od jego sprzedaży.

Dla umów OC zawartych po 11 lutego 2011 roku:
Nabywca pojazdu ma prawo wypowiedzenia umowy w dowolnym momencie jej trwania. Jeśli to zrobi, zwrócimy Tobie składkę za niewykorzystany okres ubezpieczenia OC. Masz 14 dni na poinformowanie nas o sprzedaży pojazdu.

Ewentualne szkody wyrządzone przez nowego właściciela pojazdu nie mają wpływu na Twoje zniżki za bezszkodową jazdę. Żeby jednak faktycznie tak się stało, musimy wiedzieć, że sprzedaż pojazdu miała miejsce.

Zadzwoń 0 801 28 28 28 lub 22 563 28 28

lub wypełnij formularz.

Pobierz formularz umowy kupna-sprzedaży pojazdu mechanicznego (PDF 52 KB)

Drukuj tę stronę