Pakiet JA: jak zgłosić roszczenie?

Zobacz, co musisz zrobić, aby zgłosić szkodę lub roszczenie oraz jakie dokumenty powinieneś przygotować, aby cały proces przebiegł szybko i sprawnie. Pamiętaj, że zawsze możesz liczyć na naszą pomoc dzwoniąc pod numer 22 557 44 44 (pon-pt 8:00-20:00).

 


 

Musisz wiedzieć:

  • Wszystkie dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zagraniczne dokumenty dowodowe muszą być uwierzytelnione zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w razie ich braku - przez polską placówkę dyplomatyczną. 
  • Jeżeli przesyłasz do nas kopię dokumentów, powinna być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez przedstawicieli Avivy, notariusza bądź Ubezpieczającego, jeżeli jest nim Twój pracodawca.

Sprawdź, co zrobić:

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń

infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00

+48 22 557 44 44

Napisz

Skorzystaj z formularza kontaktowego, odpiszemy tak szybko, jak to możliwe.

Wypełnij formularz

Znajdź placówkę lub agenta

Wyszukaj agenta lub placówkę w swojej okolicy. Jesteśmy w całej Polsce.

Szukaj
zwiń / rozwiń